Alkuperäiset Porsche -jarrut on tarkasti sovitettu kyseisen mallin moottorin tehoon ja jousitukseen. Tämä takaa tinkimättömän turvallisuuden ja ehdottoman suorituskyvyn. Jokainen osa testataan äärimmäisissä olosuhteissa, varmistaaksemme korkean laadun ja alhaisen kulumisherkkyyden, jota odotat Porschesi käyttöiän ajan.
Kilpa-autojemme teknologiatietämyksen ansiosta Porschen alkuperäiset jarrut takaavat jatkuvan jarrutustehon, jopa suurilla kuormituksilla. Sisäisesti tuuletetut jarrulevyt, jotka voivat olla myös poikkiporatut, tarjoavat paremman märkäjarrutuksen ja optimaalisen jäähdytyksen. Jarrusatuloiden suljettu yksiosainen rakenne tarjoaa tukevan vasteen, herkän tuntuman ja alhaisen painon.
Paina Porschesi jarrupoljinta ja tunnet sen välittömästi: ainutlaatuinen ketteryys, joka tekee jarrutuksesta yhtä tärkeän suorituskyvyn, kuin kiihdytyksen. Se on tulosta yli 70-vuoden moottoriurheilukokemuksesta ja jatkuvasta kehityksestä.
Porsche Ceramic Composite Brake -järjestelmä koostuu pääosin kahdesta eri komponentista. Jarrusatulan rakenne on usein kuusimäntäinen alumiininen monoblock, jolla saavutetaan parempi lämmönhallinta ja huomattavasti alhaisempi paino. Jarrulevyt muodostuvat kahdesta komponentista, rei’itetystä hiilikuitukomposiittikehästä ja valetusta alumiinisesta navasta.
Yhdessä nämä kaski päärakennetta mahdollistavat huomattavasti alhaisemman jousittamattoman massan (20 kg kevyemmät kuin valurautalevyt) ja maksimaalisen toimivuuden äärimmäisissä jarrutuslämpötiloissa. Alhaisempi jousittamaton massa auttaa kuljettajaa saavuttamaan tarkemman rengaskosketuksen tien pintaan, joka liittyy suoraan ennalta-arvattavaan hallittavuuteen ja turvallisuuteen.
Maksimaalinen lämpökuorman hallinta tarkoittaa sitä, että jarrut toimivat ennakoidusti äärimmäisissä lämpötiloissa. Lisäksi käytetyt materiaalit mahdollistavat jarrulevyn fyysisen läpimitan halkaisijan kasvatuksen.
Porsche Surface Coated Brake -jarruissa valurautainen jarrulevy on pinnoitettu keraamisella Wolframilla, jonka sulamislämpötila on 2750 celsiusastetta. Jarrut loistavat, mutta eivät ainoastaan jarrusatuloillaan.
Muita etuja ovat jarrulevyjen parempi korroosionkestävyys, jopa pitkien seisontajaksojen aikana sekä merkittävästi vähentynyt jarrupölyn muodostuminen. Tuloksena vanteet ja jarrusatulat pysyvät puhtaana pidempään.