Porsche solmi joulukuussa kolmivuotisen pääyhteistyökumppanuuden Suomen Tennisliiton kanssa vuosille 2022-2024. Yhteistyö tenniksen parissa syvenee nyt entisestään Porschen esitellessä uuden brändilähettiläänsä, nousevan tennistähden Emil Ruusuvuoren.
”Näemme suuren potentiaalin yhteistyössä Emilin kanssa ja tämän sopimuksen kautta pääsemme vahvistamaan entisestään sidettä Porschen ja tenniksen välillä. Upeaa uraa luovalla Emilillä on samanlaiset arvot muun muassa vastuullisuudessa kuin meilläkin”, kertoo Keskon autokaupan toimialajohtaja Matti Virtanen.
”Odotan innolla yhteistyötä Porschen kanssa”, kommentoi 22-vuotias Ruusuvuori tuoretta sopimusta. Grand Slam -kilpailun voitosta haaveileva Ruusuvuori on ehtinyt pelaamaan jo muutaman ottelun Porschen brändilähettiläänä. ”Hienoa edustaa brändiä, jota pidän yhtenä arvostetuimmista autobrändeistä maailmassa”, hän jatkaa.
Porschella on maailmanlaajuisesti pitkä historia tenniksen parissa ja myös Suomessa useiden vuosien tausta lajin tukemisessa. Ennestään Porschea edustaa muun muassa suomalainen tennislegenda Jarkko Nieminen.