911:n Coupe-versio ilmentää Porsche DNA:ta puhtaimmassa muodossaan: pitkä, litteä konepelti ja jyrkästi kalteva tuulilasi. Taakse kallistuva kattolinja on perinne alkuperäisestä 911:stä. Porschea vuodesta 1963 lähtien: ikoninen muotoilu, virtaviivainen, puhtaasti suorituskykyinen. Tätä kaikkea on Porsche 911 Carrera Coupe.
Löydät lisää teknisiä- ja mittatietoja kysymällä suoraan myyjältä tai auton rakennusautomaatista muiden teknisten tietojen yhteydessä.
Kysy myyjältä, me autamme.
Ota askel kohti uutta ajokokemusta Porschen ratissa.
911:n sisustus on täyttä urheiluautoa. Urheiluistuimien jämäkkä tuntuma tarjoaa sivutukea myös tiukempiin kaarteisiin.
Sport-ohjauspyörä mahdollistaa ohjaamon eri toimintojen sulavan käytön ja vaihdevalitsimet varmistavat tarkat sekä lyhyet vaihteenvaihdot.
Tyypillinen 911: pitkä, litteä konepelti, jyrkästi kalteva tuulilasi ja varovasti taaksepäin kallistuva kattolinja. Siivet ovat selkeämmin muotoillut, takaosa on voimakas ja korostaa selkeästi vaakasuuntaa. Ulkonäön kruunaavat tyylikkäät 19″/20″ Carrera-vanteet.
Uudella LED-teknologialla varustettu valonauha kolmiulotteisten LED-takavalojen välissä luonnehtii kaikkien 911-mallien ulkonäköä. LED-pääajovalojen muoto ja sijainti muistuttavat myös ensimmäisiä 911-sukupolvia.
Uusi 911 pitää huolen, että suorituskykyinen ajaminen on myös mukavaa. Vakiovarusteena uudesta 911:stä löytyykin esimerkiksi:
Uusi 911 Carrera varmistaa turvallisuutesi ja tukee sinua ajossa, jotta sinä voit pysyä aidosti hetkessä. Vakiovarusteena 911:ssä löytyy esimerkiksi LED -ajovalot, Lane Keeping -kaistallapitoavustin ja Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus).
Lisäksi autoon on saatavissa lisävarusteena monia avustusjärjestelmiä, jotka tarjoavat entistä enemmän mukavuutta ja turvallisuutta. Lisätietoja saat lähimmästä Porsche Centeristäsi.
Omiaan maastossa, mukava määntiellä, katseen kääntäjä kaupungissa. 911 GT3:n alustatekniikka yhdistettynä taka-akselin ohjaukseen ja PDCC-aktiiviseen kallistuksenvakaimeen muodostaa optimaalisesti viritetyn, vakaana pysyvän alustapaketin.
Ulkopuoli on näyttävä 19″/20″ maastorenkaineen ja Dakar-vanteineen. Sisältä löytyy esimerkiksi luistamattomalla Race-Texillä päällystetty GT-urheiluohjauspyörä ja bucket seat -istuimet, joiden verhoilussa on myös käytetty luistamatonta Race-Texiä.
Nämä faktat vetoavat varmasti jokaiseen Porsche-faniin. Koska epätavallinen yhdistelmä tekee 911 Sport Classicin 3,7 litran bi-turbo boxer-moottori tekeekin siitä tehokkiamman manuaalisen 911-mallin.
Ulkopuolta koristaa klassinen viivakuviointi sekä ovesta löytyvä numero – niin kuin kilpa-autosta kuuluukin. Sisustaa on verhoiltu perinteitä vaalien alkuperäisen 911:n (1965) sisustaa muistuttavalla mustavalkoisella vinojuovaisella kuviolla.