Etusivu » Mallisto » Porsche 911 »
911 Cabriolet ilmentää Porsche DNA:ta puhtaimmassa muodossaan: kattolinja mukailee kovakattoista 911:tä. Ikoninen, virtaviivainen, suorituskykyinen. Valitse 3,0-litrainen 911 Carrera Cabriolet tai 3,6-litraisella T-Hybrid-voimalinjalla varustettu 911 Carrera GTS Cabriolet.
Teho
Vääntö
0–100 km/h
Huippunopeus
Lisää teknisiä tietoja saat auton rakennusautomaatista tai lähimmästä Porsche Centeristä.
Täyttä urheiluautoa. Porsche 911 Carrera Cabrioletin sisustus on täyttä urheiluautoa. Urheiluistuimien jämäkkä tuntuma tarjoaa sivutukea myös tiukempiin kaarteisiin.
Porsche Driver Experience. Ohjaamossa kuljettajaa hemmottelee aito Porsche Driver Experience -muotoilu. Mittaristona toimii 12,6-tuumainen kaareva näyttö, ja auton Porsche Communication Management -järjestelmää (PCM) ohjataan keskikonsolin 10,9-tuumaisesta kosketusnäytöstä.
Kädet rattiin ja menoksi. Sport-ohjauspyörä mahdollistaa ohjaamon eri toimintojen sulavan käytön, ja vaihdevalitsimet varmistavat tarkat sekä lyhyet vaihteenvaihdot. Start-käynnistyspainike ja ajotilan valitsin ovat 911:ssä vakiona.
Perinteitä kunnioittaen. Pitkä, litteä konepelti, jyrkästi kalteva tuulilasi ja rauhassa taaksepäin kallistuva kattolinja antavat 911:lle sen omaleimaisen ilmeen – myös avoautona. Ulkonäön kruunaavat tyylikkäät vakiovarusteiset 19/20 tuuman tai lisävarusteiset 20/21 tuuman Carrera-vanteet.
Edestä ja takaa. Uuden 911:n tuntomerkki on kaikkien valaisintoimintojen integroituminen Matrix LED- tai lisävarusteisten HD-Matrix LED -ajovalojen umpioihin. Myös etu- ja takapuskurit on muotoiltu uusiksi. GTS-mallissa on etupuskurin ilmanottoaukoissa adaptiiviset säleiköt ja etudiffuusori, jotka säätyvät yhdessä parantaakseen aerodynamiikkaa. Takana takavalojen yhteinen ledinauha korostaa auton leveyttä ja urheilullisuutta.
Uusi 911 pitää huolen, että suorituskykyinen ajaminen on myös mukavaa. Vakiovarusteena uudesta 911:stä löytyykin esimerkiksi:
Sähkömoottori numero 1. Uuden 911 Carrera GTS:n suorituskyvyn takaa 3,6-litrainen bokserimoottori ja T-Hybrid-voimansiirto, joka parantaa 911:n suorituskykyä merkittävästi. Kevytrakenteisessa T-Hybrid-järjestelmässä on sähköinen pakokaasuturboahdin, jonka vaihdelaatikkoon integroitu sähkömoottori ottaa välittömästi käyttöön kaasupoljinta painettaessa. Se kasvattaa ahtopainetta ja tuottaa jopa 11 kilowattia sähköistä tehoa.
Sähkömoottori numero 2. Voimalinjaan kuuluu myös kestomagneettisynkroninen moottori, joka tuottaa bokserimoottoriin 150 newtonmetriä lisää vääntöä ja 40 kilowattia lisää tehoa. Molemmat sähkömoottorit on yhdistetty 400 voltin käynnistysakkuun, joka vastaa kooltaan ja painoltaan perinteistä 12 voltin käynnistysakkua.
Nelipyöräohjaus. Lisäksi 911 Carrera GTS:ssä on vakiovarusteena myös nelipyöräohjaus.