Skip to content

Uusi Porsche Macan

Luokkansa urheilullisin - alkaen 695euroa/kk
  • Uusi Porsche Macan
  • Uusi Porsche Macan S
  • Ota yhteyttä

Me emme ota asioita annettuina tai seuraa trendejä, me haluamme luoda omat polkumme ja seikkailumme. Tätä ideologiaa seuraa myös uusi Macan, joka yhdistää ennakkoluulottomasti urheilullisuutta, tyyliä ja päivittäistä käytännöllisyyttä kompaktiin SUV-luokkaan. Uusi Macan on nyt tilattavissa.

Uusi Porsche Macan

245 hevosvoimaa, 6,5 sekuntia 0-100 km/h. Vakiovarusteisiin sisältyy mm. Neliveto ja Porsche Traction Management, 7-vaihteinen kaksoiskytkin-automaattivaihteisto, automaattinen 3-alueinen ilmastointi, sähkötoiminen, takaluukku, sähkötoimiset etuistuimet, monitoimiohjauspyörä vaihteenvalitsimilla, PCM –navigaatiomoduuli, vakionopeudensäädin ja Sound Package Plus.

Alkaen 79 975,01 eurosta (695 eur/kk). Katso hinnasto tästä.

Yhdistetty kulutus 10,0 l/100 km, CO2-päästö 227 g/km.

arrow-right Created with Sketch. Yhteydenottopyyntö arrow-right Created with Sketch. Rakenna omasi tästä

Uusi Porsche Macan S

354 hevosvoimaa, 5,1 sekuntia 0-100 km/h. Vakiovarusteisiin sisältyy mm. Neliveto ja Porsche Traction Management, 7-vaihteinen kaksoiskytkin-automaattivaihteisto, automaattinen 3-alueinen ilmastointi, sähkötoiminen takaluukku, sähkötoimiset etuistuimet, monitoimiohjauspyörä vaihteenvalitsimilla, PCM –navigaatiomoduuli, vakionopeudensäädin, Sound Package Plus ja Macan S -vanteet.

Alkaen 108 139,23 eurosta. Katso hinnasto tästä.

Yhdistetty kulutus 11,0 l/100 km, CO2-päästöt 251 g/km.

arrow-right Created with Sketch. Yhteydenottopyyntö arrow-right Created with Sketch. Rakenna omasi tästä

Uusi Macan

Dynaaminen ulkoasu ei johda ketään harhaan – uusi Macan on selkeästi urheiluauto katumaasturien joukossa. Uudelleen suunnitellun perän muotoilu on voimakasta ja uusi takavalonauha on rohkeasti Porschea. Takapyörien kaaret tuovat mieleen ikonisen 911 -mallin muotoilun, mikä osaltaan lisää Macanin urheilullista ilmettä.

Kylkilinja on selkeä ja jokainen koripaneeli on täynnä yksityiskohtia, jotka täydentävän energistä kokonaisuutta. Katon linja laskeutuu coupe -mallien tavoin kohti auton takaosaa vahvistaen auton aerodynaamista ilmettä.

Sisätilat

Etsimme alati uusia elämyksiä, mutta haluamme samalla pitää kokonaisuuden kirkkaana mielessä. Urheilulliset etuistuimet mahdollistavat samanaikaisesti korkean istuma-asennon ja tarkan tuntuman tiehen. Urheiluautovalmistajana ymmärrämme, että auton ja kuljettajan on oltava yhtä.

Hallintalaitteiden asettelu tuo auton sisätilaan lentokoneen ohjaamon tuntua. Vakiovarusteisen monitoimiratin ja PDK -vaihdekepin välinen etäisyys on erittäin lyhyt, mikä tuo urheilullista käytettävyyttä. Virtalukko on Porschelle tyypillisesti ratin vasemmalla puolella.

Yksi uuden Macanin sisätilojen ehdottomista kohokohdista on uusi 10.9’’ kosketusnäytöllinen Porsche Communication Management (PCM). Virtaviivaisesti muotoillun näytön uusi näyttöteknologia mahdollistaa full-HD resoluution ja muokattavissa olevan aloitusnäkymän. Uusi, intuitiivinen valikko mahdollistaa entistä nopeamman toiminnan.

Suorituskyky ja ajettavuus

Kyse ei ole vain liikkumisesta – me emme ainoastaan aja paikasta A paikkaan B. Matkan tärkein osuus on usein matkan varrella, ja me haluamme kokea kaiken. Haluamme tuntea olevamme elossa ja keskitymme aina suorituskykyyn – mitä aidolta urheiluautolta voikin odottaa.

Porschelta on kuitenkin lupa odottaa muutakin kuin vain tehoa ja suorituskykyä. Porsche Traction Management (PTM) -nelivetomme tarjoaa lisäksi pitoa, tarkkuutta ja erinomaisen ohjaustuntuman.

Entä mukavuus? Sitä on tarjolla runsaasti. Lisävarusteena saatava ilmajousitus mahdollistaa tasaisen korkeuden kaikissa olosuhteissa ja Porsche Active Suspension Management (PASM) säätää aktiivisesti ja jatkuvasti auton vaimennusta jokaiselle pyörälle erikseen. Mitä tästä seuraa? Ennennäkemätöntä mukavuutta ja urheilullisuutta, jokaiselle istumapaikalle.

Mukavuus

Meille urheiluauton ajaminen on intensiivinen kokemus, joka herättää kaikki aistit. Adrenaliinin ja suorituskyvyn lisäksi uusi Macan saa sinut tuntemaan olosi iloiseksi heti sisään astuessa – olet oikeassa paikassa. Tästä pitää huolen esimerkiksi GT -urheiluratin takaa kohoava keskikonsoli ja lisävarusteena saatavat laadukkaat nahkaverhoiluvaihtoehdot.

Yhtälailla myös korvasi saavat nautinnollisen ajokokemuksen urheilullisten pakoäänien myötä – tätä kokemusta voidaan vahvistaa myös lisävarusteisella Sport-pakoputkistolla. Musiikin kuunteluun oman boostin tuovat lisävarusteiset BOSE Surround Sound System tai Burmester High-End Surround Sound System.

Vakiovarusteinen kolmialueilmastointi tarjoaa tilaa hengittää ja lisävarusteena saatava ionisaattori lisää ilmanlaatua entisestään.

Uusi WLTP-päästömittaustapa: Ilmoitettu arvioitu autovero on laskettu uuden päästömittaustavan (WLTP) mukaan mallin vakiovarusteilla. Osa lisävarusteista vaikuttaa auton CO2-päästöarvoon, polttoaineenkulutukseen sekä autoveron määrään. Lopullinen CO2 g/km, jonka perusteella autovero määräytyy ilmoitetaan autoyksilön vaatimuksenmukaisuustodistuksessa (COC-todistus). Lopullinen autovero määräytyy Verohallinnon tekemän autoveropäätöksen mukaan. Kuvien autot lisävarustein.
Rahoitusesimerkki: Porsche Macan: Hinta toimituskuluineen 80 575,01 €, käsiraha 15 000 €, Sopimusaika 60 kk, luoton korko 1,95 %, kuukausierä 695,00 €, viimeinen erä 29 933 €, perustamismaksu 200,00 €, käsittelykulu 8,00 €/kk, kuluttajasuojalain mukainen todellinen vuosikorko 2,26 %, luottokustannukset yhteensä 5370,69 €, rahoitettava osuus yht. 65 575,01 €, luottohinta 85 945,70 €. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa Nordea Bank Finland, Helsinki.
Jätä yhteydenottopyyntö lähimpään Porsche Centeriin varataksesi henkilökohtaisen esittelyn.

Ota yhteyttä

Vaihdossa tarjoamasi auton tiedot


Minulle saa lähettää lisätietoja Porschen tuotteista ja palveluista